SewINGE Sunday (#week41)

Het thema van week 41 van de 52 Week Sewing Challenge is "Try Something New", een mooie gelegenheid om een patroon te gebruiken dat ik al heel lang geleden heb gekocht, maar nog nooit gebruikt heb. Zondag was het weer tijd voor een dagje online samen naaien met de dames van SewINGE wardrobe, dus lekker aan de slag.
Ik koos ervoor de Unity Bra van Petite Stitchery te maken. Het patroon is niet meer verkrijgbaar kwam ik gisteren achter. Racerbacks vind ik altijd leuk en ik besloot de peekaboo the maken aan de voorkant.
Niet echt een succes moet ik zeggen. De pop is kleiner dan ik ben, maar ook bij mij is ie te groot (zat op de grens van 2 maten, had de kleinere moeten nemen) en ik vind de nek te hoog. Ik heb de Greenstyle Embrace Sportsbra ook klaar liggen om te maken, kijken of ik daarna nog tijd in dit patroon wil steken, of dat ik het er bij laat.

patroon: Petite Stitchery Unity Bra
maat: 3x + 1" DD
stof bruin: Karteris Barneveld 
stof roze neon: stoffenbeurs Amersfoort Eemplein


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus