Boob camp

Ja, je leest het goed, "Boob Camp", haha. Minstens twee maal per jaar ga ik op lingerie weekendvan vrijdagmiddag tot en met zondagmiddag samen met andere lingerie naaisters in een accommodatie en een heel weekend lang heerlijk met lingerie maken bezig zijn, zo lang als je wilt! Een poos geleden ontstond het idee om iets van een trui of shirt te maken speciaal voor deze gelegenheid. Ik werd vast geïnspireerd door Inge (die voor elk Sancho naaiweekend een nieuw nachthemd naait) en een 'Scouting batch' met 'Boob Camp' erop die ik op een buitenlandse Facebookgroep voorbij had zien komen ooit.

Met mijn cameo is het nu makkelijk om wat leuks te maken. Tada....dit is het ontwerp geworden! Voor de voorkant de Boob Camp en voor de achterkant onze namen en de afbeelding van hoe je een cup verlegt.

We besloten met zijn drieën (Hilda, Tialda en ik) dus iets te maken voor het Lingerie weekend van de Speldenkussen. We overlegden over de kleur van de opdruk en kwamen uit op zilver. Helaas heb ik me, in verband met een beknelde zenuw af moeten melden voor het weekend, #snik #megabalen. Ik kon dus ook niet veel achter de naaimachine en heb dus voor mezelf in eerste instantie een gekocht shirt bedrukt met een van mijn proefsnedes.
Tialde en Hilda hebben allebei een fantastische trui gemaakt (echt super!!!) en Tialda was zo lief een flyer op te hangen met mijn foto's in het shirt om iedereen toch even gedag te kunnen zeggen! Inmiddels heb ik ook het patroon gekocht dat Tialda gebruikt heeft voor haar trui, de Skylar Hoodie van Sinclair Patterns, zodat ik het volgend lingerie weekend ook in stijl er naar toe kan ;-)
Dit weekend heb ik alsnog een shirt gemaakt met de zilveren opdruk. Ik gebruikte mijn vertrouwde Painted Canvas patroon uit de Ottobre Woman 2/2016, die ik wat aanpaste. De v-hals maakte ik met deze tutorial, met dank aan een post op Sancho, aardig gelukt!
 
 
Nu weer verder met mijn #digitalepatronenuitdaging!

patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 50, zonder extra zijnaad geknipt, panden en mouwen verlengd, hals aangepast
stof: katoenen tricot van Megastoffen en Karteris


 

Reacties

  1. Zo ontzettend jammer dat je je af moest melden voor de Boobcamp! Maar we hebben met trots je ontwerp gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus