Pret met mijn Cameo

Oh, wat heb ik toch een lol van mijn Cameo Silhouette! Zo leuk hoe je afbeeldingen en teksten prachtig kan laten snijden door deze machine! Inmiddels heb ik ook al een paar andere creativelingen zo enthousiast gemaakt dat zij ook een machine hebben aangeschaft, ik zou commissie moeten vragen haha.
 Ik pimpte mijn hoodie:
Ik maakte een Dallas Cowboy Cheerleaders' shirt voor mijn zusje (onze guilty pleasure op tv):
Ik maakte een sticker en een strijkapplicatie voor een vriendin (nog even geheim houden voor het geval ze er een cadeautje mee wil maken voor iemand anders haha)
En nu ben ik op verzoek bezig met een tasje voor hondenspeeltjes waarvoor ik een foto van de kleine omzette naar een snijbestand, spannend om te doen en goed gelukt:
Ben ook bezig met een ander leuk projectje, daarover in het weekend meer. Je ziet het al, wat een leuke hobby er ook weer bij, die zich mooi laat combineren met mijn andere hobbies! Ik heb nog een heel Pinterestboard vol met ideeën die ik nog kan maken.


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus