Mijn Tas 2 Sew Along: doe je mee?

In 2013 organiseerden Tialda en ik voor het eerst de Zo Geknipt! Sew Along. We waren verliefd op de leuke patronen in het boek Zo Geknipt! en we waren niet de enigen. Op het blog verschenen mooie creaties van de vele deelnemers en ook in de bijbehorende Facebook groep. In 2015 volgde de Sew along met Zo Geknipt! 2 en in 2016 volgde de Tasseneditie Sew Along met tassen uit verschillende boeken, gecombineerd met gratis online patronen. Hierin zaten ook patronen van Mijn Tas van Elisanna & Fynn, waar ik verschillende projecten uit maakte.

In oktober 2018 verscheen Mijn Tas 2 en toen wisten we al, hier willen we weer wat mee. En we zijn nu zover, in februari starten we met de editie nummer 4 van de Sew Along!
Elke maand staat een patroon uit Mijn Tas 2 centraal. Standaard staan er voor elk patroon 2 variaties in het boek en met de tips uit het boek kan je zelf het ontwerp weer verder aanpassen naar je zin.
Voor februari staat de Stella op het programma. Ik ga de linker variant maken en wil er ook een verzonken rits in maken. Ik heb nog even de tijd om leuke stofjes uit mijn eigen voorraad te zoeken.
Heb je zin om mee te doen, meld je dan aan voor de Sew Along Facebookgroep en blog erover. Het boek is echt een aanrader, net als deel 1.



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus