Shirt & matching sokken

Dit shirt hadden jullie nog van me tegoed. Ik knipte en zette 'm grotendeels in elkaar tijdens het Sancho Naaiweekend, ik hoefde alleen de hals nog af te werken. Ik had het papieren patroon al heel lang klaar liggen.
Het is een lekker weekendshirt geworden, dat zelfs voor mij echt aan de grote kant is. Het patroon is erg wijd (ook zo bedoeld), zowel in de breedte als ook nog door de plooitjes middenvoor en -achter:

Ik had nog tricot, dus kon niet nalaten om er ook bijpassende sokken bij te maken:
4 van 24 gemaakt!

patroon: Top 8 Ottobre Woman 5/2017
maat: 52 + 10 cm verlengd
stof: tricot van stoffenmarkt Amersfoort
*
patroon: sokken Jalka
maat: 40

stof: tricot van stoffenmarkt Amersfoort


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus