Kantje lingerieweekend

Tijdens het afgelopen Lingerieweekend kregen we allemaal 70 cm wit kant om er iets creatiefs mee te doen. Er werd meteen 'gordijntje' geroepen haha, maar daarvoor had ik toch net wat te weinig haha. Ik maakte er van de week alvast een slip mee en heb nog een beetje over om in een BH te verwerken.
Ik vind het contrast met de strakke lijnen wel leuk geworden zo. Ik heb niet voldoende stof om er ook nog een  BH en slip bij te maken, dus ook dat wordt een leuke uitdaging om een heel setje bij elkaar te naaien. 15 november is het volgende lingerieweekend weer, dan moet ik 't setje toch zeker wel kunnen showen!


maat: 3XL (46/48) met kleine aanpassingen

stof: Travelstof van Karteris Barneveld



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus