2020 Challenges

Het lijkt wel alsof er elk jaar meer online challenges zijn! Zoals ik hier al schreef is mijn uitdaging voor dit jaar meer me-time achter mijn naaimachine in 2020. Ik beleef er zoveel plezier aan, maar maak er vaak te weinig tijd voor. Dit soort online challenges zijn dan een mooie inspiratie om lekker aan de slag te gaan met waar ik zo blij van wordt.

Ik ga mee doen met de 52 Week Sewing Challenge op Facebook. Het idee is dat je elke week een project afrond in 2020. Je kunt met je creaties wekelijks meeloten voor leuke prijzen (shoptegoed en patronen). Ze hebben ook een thema per week. Ik ga het niet doen voor de prijzen en zal me ook niet houden aan de thema's, maar het is een mooie stimulans om elke week, ook buiten naailes, achter de naaimachien te kruipen. Ik maakte mijn eigen logo voor deze Challenge.
Net voor Oud & Nieuw kwam ik de #SewTwistsandTies Challenge van CookinandCraftin tegen. Laat ik nou een wrap dress op mijn verlangslijstje hebben staan en ook de Silia dress van LMV die je overal tegenkomt wil ik nog maken.
En die wrapdress staat toevallig ook weer op mijn MakeNine lijstje voor de #MakeNineChallenge editie 2020. In 2019 kwam ik deze challenge voor het eerst op het spoor. Ik heb in 2019 niet mijn hele lijstje kunnen maken, maar dat is niet erg. Voor 2020 staan er 9 projecten op mijn lijstje die allemaal met elkaar gemeen hebben dat ik ze al heel lang van plan ben te maken. Het is een mengeling van naaien, haken en stippen.
Toen ik mijn winters setje postte bij de George + Ginger Facebook groep, kwam ik ook de Never Have I Ever Sew Along tegen: maak een G+G patroon dat je nog nooit gemaakt heb. Komt dat even goed uit, de Drama Dress ligt hier nog te wachten!

Genoeg inspiratie dus die ook nog eens leuk met elkaar te combineren is! Zijn jullie nog leuke challenges tegengekomen waar je aan mee gaat doen?

Ik ga mezelf geen druk opleggen, als het niet gaat, dan maar lekker niet. Maar mijn goede voornemen blijft wel om meer tijd voor mezelf te nemen en te doen waar ik blij van word: mooie dingen maken!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus