Wat een feest! (#week7)


Tegen het einde van vorig jaar had ik besloten om mijn naaimachine in te ruilen voor Pfaff Quilt Expression 720. Het was net voor kerst en ik wilde niet onnodig aan de Corona drukte in de winkelstraten bijdragen, dus besloot ik dat ik net na kerst wel naar de winkel zou gaan.....Fout, toen werd de lockdown weer verscherpt en gingen de naaimachine winkels voor de verkoop weer op slot.....
Nu het call & collect principe van kracht is eindelijk maar de stoute schoenen aangetrokken en gekeken of ik telefonisch tot overeenstemming voor inruil kon komen en bij het wegbrengen dan meteen mijn nieuwe machien mee kon nemen...GELUKT!!
Gisteravond al lekker het boekje doorgebladerd en even wat dingetjes geprobeerd. Vandaag vooral van het mooie weer genoten, dus echt uitgebreid alle nieuwigheden verkennen komt nog wel. Wel even een mondkapje gemaakt, meteen mijn wekelijkse bijdrage voor de 52 Week Sewing Challenge gemaakt: Environmentally Friendly

Ik had stiekem toch wel een beetje moeite met het afscheid van mijn oude machine. Wat heb ik een plezier gehad van mijn Quilt Expression 4.0 de afgelopen jaren (meer dan 10) en heb ik er veel mooie dingen mee gemaakt.
Maar dat plezier ga ik zeker ook weer beleven met en aan deze mooie machine!

maat: XL
stof: katoen uit eigen voorraad


 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus