Behaaglijk tegen de kou (#week5)

Met de sneeuw op komst is het toch wel lekker om een warm vest te hebben als ik in mijn thuiskantoor stil achter de laptop zit en door het raam naar de witte wereld kijk volgende week. Mijn eerste Harper van Sinclair Patterns draag ik met veel plezier, dus besloot ik er nu eentje te maken van lekkere zachte en warme joggingstof. (Zoals je ziet heeft het vannacht gesneeuwd en sneeuwde het al weer tijdens het maken van de foto's)
Ik wilde 'm eigenlijk in helemaal zwart maken, mooi neutraal bij veel kleding, maar ik had niet genoeg zwarte stof in huis. Dus toch maar kleuren met elkaar combineren, net als bij mijn sweatjurk hoodie waar ik ook veel plezier van heb!
De volgende versie wordt een langere versie en ik zal mijn eigen aantekeningen beter lezen, de mouwen zal ik ietsje inkorten (maar met deze kou is het niet erg haha). Nu verder met mijn wollen mantel die ik mag testen voor Itch to Stitch en genieten van de mooie witte wereld!
maat: 22->24
stof: kobalt jogging stof Driessenstoffen.nl
stof: zwarte sweatstof Megastoffen.nl


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus