Wij willen zomer!!

Jaren geleden heb ik Jan al beloofd om een korte broek voor hem te maken. Dit Burda patroon heb ik dus ook al jaren in mijn bezit....Nu dan toch eindelijk stof geknipt en een proef broek gemaakt tijdens een gezellige dag met een aantal naaivriendinnen vorig weekend. Ik maakte 'm af tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen.

Ik kocht een spijkerstofje en gebruikte leuke vrolijke katoen voor de zakken die ik nog had liggen.
De zakken op de achterkant maakte ik allebei, van de zakken op de zijpanden maakte ik er eentje.
Ik korte de pijpen in totaal 14 cm in en verhoogde de positie van de zak. De volgende versie zal nog wat korter worden en wellicht ook een maatje kleiner. De zak zal ik dan nog wat meer naar het achterpand verschuiven ook.

patroon: Burda 7381
maat: 50, ingekort 14 cm
stof: denim van Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus