Tussendoortje

De vaart is er een beetje uit met naaien op dit moment. Nu alles weer 'open' is, moet de tijd verdeeld worden over achter de naaimachine en gezellig buiten de deur afspreken. En griep en daarna corona zorgden er ook voor dat ik al 4 weken niet meer achter de naaimachine heb gezeten.....Dit shirt heb ik al  veel eerder gemaakt maar nog niet gepost. 
Ik had laatst een shirt aan uit 2016 en dacht, daar wil ik er nog wel eentje van! Ik maakte 'm dit maal wel een maatje groter en dit maal van katoenen tricot i.p.v. viscose tricot (dat laatste was meer omdat ik dat stofje heel goedkoop had kunnen scoren haha en me aan lag te staren in mijn voorraad).

Gisteren de draad weer opgepakt en gezellig een dagje genaaid in de naaischuur met 4 vriendinnen. Het grootste gedeelte van de tijd hebben we pegsonde banden genaaid voor Orange Love #creapower
patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 52 
stof: tricot, Megastoffen.nl



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus