Leuke haak workshop gevolgd!

Wat worden er toch een leuke creatieve dingen georganiseerd! Gisteren samen met mijn schoonzusje een workshop paraplu haken gevolgd bij Briljant Crochet (die van die mooie verloopbollen die je daar ook zelf kunt samenstellen!)
We mochten van te voren onze eigen kleursamenstelling al uitzoeken, die stonden op ons te wachten met het patroon, een paraplu en veel lekkers op tafel. Omdat het zulk lekker weer was, zaten we heerlijk buiten, lekker haken in het zonnetje.
Het patroon is de Pineapple Lace Parasol van Ira Rott. Het bestaat in totaal uit 62 toeren, ik ben gekomen tot 12 dus ik heb nog heel wat voor de boeg. Ik heb weer wat slimme tips gekregen, waardoor ik beter de partoontekeningen kan lezen.
Het was een supergezellige middag, weer leuke andere creativelingen ontmoet en en passant ook nog wol gekocht om een leuke trui van te maken (een van de deelnemers droeg een leuke gehaakte trui waar we meteen weg van waren). Het zal nog wel even duren voordat ik zo ver ben als Evelien van Briljant Crochet:

wol: Briljant crochet Magic Swing kleur Hortensia, 
1270 m, 100% katoen

Reacties

  1. Wat een idee...een paraplu haken. Hoe komen ze er op?

    Maar et ziet er wel leuk uit en de kleuren zijn erg mooi.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De voorbeelden zien er gaaf uit. Ik ben benieuwd hoe die van jouw eruit komt te zien, de kleurcombinatie is in ieder geval veelbelovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dit is echt prachtig! Nooit van gehoord maar schitterend resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus