Weer een omslagdoek klaar

Van mooie omslagdoeken kan je er niet genoeg hebben toch?
 Er lag nog een mooie bol van 100Farbspeile, besteld bij Blij dat ik brei, op me te wachten. Ik ben erg te spreken over het patroon Limited van Klaziens Kreatie, dus toch ook maar weer gebruikt voor deze bol, de Vampire Kiss.
De kleuren verlopen van helder rood naar paars naar zwart.
De combinatie van katoen en acryl draagt heerlijk en het kleurverloop van de bollen is prachtig. Inmiddels heb ik nog twee bollen besteld in Duitsland. Nu rustig wachten tot ze komen, de levertijd is minstens 28 dagen...Genoeg tijd om te bedenken wat ik van die bollen wil gaan maken!

kooppatroon: www.klazienskreatie.nl
wol: Unikat 4 draads van 100Farbspielekleur Jeans Pur
50% katoen, 50% acryl, 900 meter looplengte
haaknaald: 3,5

Reacties

  1. En wat is hij prachtig geworden! Echt jou kleuren! Ik hoop dat onze bollen unikat wol snel deze kant uit komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verloop in de kleuren. Dat moet dan ook wel een enorme bol zijn als je er zo'n stuk mee kunt haken. Of zijn het meerdere bollen die genummerd zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is een bol van 900 meter, dus lekker doorhaken maar!

      Verwijderen
  3. Mooi exemplaar! Prachtig kleurverloop!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus