What Cleopatra would wear

Het thema van november in de Facebookgroep Ladies of Lingerie & Design was 'Cleopatra'. Ik had nog een leuk stofje in mijn voorraad dat ik wel bij het thema vond passen. Dit zou Cleopatra vandaag de dag wel aanspreken denk ik als ze een lingerie setje of bikini zou uitzoeken.....
Tijdens het tweede lingerieweekend van november ben ik begonnen aan dit setje. Dat is zo lekker, je kan dan in een keer doorwerken, ik denk dat ie anders in de hoek beland zou zijn. Ik heb er ruim twee uur over gedaan om alles op de stof te leggen en te knippen. Ik wilde strepen door laten lopen en rekening wilde houden met de verschillende designs op de lap, dus ik heb alle patroondelen enkel op de stof gelegd. De hele bh is ook nog eens gevoerd met stevig powernet, dus alles nog een keer geknipt en geregen.
Al met al erg blij met dit setje, ik heb het al gedragen en het zit heerlijk. Op naar het thema van december: Winterwonderland. Ik heb een mooi pakketje liggen dat ik ooit van mijn opa en oma cadeau heb gekregen voor mijn verjaardag wat mooi in dit thema past.

patroon BH: Danglez DB4
maat BH: 100D met aanpassingen
maat slip: 3XL (46/48) met kleine aanpassingen
stof en fournituren: uit eigen voorraad


 

Reacties

  1. Ik denk dat Cleopatra hem zo aan had getrokken! Knap hoe je de strepen en patronen door hebt kunnen laten lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor. Knap al die strepen door laten lopen!
    Maar goed dat Cleopatra niet meer leeft, ze zou het zo van je afpikken. Lijkt me helemaal haar smaak!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus