It's no fit

Helaas pindakaas, dit patroon van It's a fits is voor mij een misfit. Het begon al met een rare stoflegging (patroondelen tegen elkaar inleggen, zo kan ik zo'n jurk ook uit 2 meter halen), een erg summiere werkbeschrijving (nergens iets over versteviging o.i.d., geen aanduiding van goede en verkeerde kant stof in tekeningen) en tenslotte vooral 'het gebeuren middenvoor' dat erg raar valt.
Ik ga er geen moeite in stoppen om er nog wat van te maken. De stof kan ik gelukkig hergebruiken voor boxershorts en chemomutsjes. Ik heb het geprobeerd in ieder geval, op naar een beter zittend patroon, want ik vind zo'n overslag, empire waist en een wat wijder uitlopende rok wel heel leuk!

maat: 54
stof: tricot Karteris Barneveld 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus