Rozeta CAL week 3

Week 3 van de Rozeta CAL is klaar en ik geniet van elke toer dat dit haakwerk groeit! De stappen staan goed beschreven in het patroon en er is ook een aanvullende foto tutorial en als je het liever stap voor stap ziet of twijfelt over iets, dan is er ook nog een Youtube video.
Deze week had ik de video niet nodig, maar vanaf week 4 is het tapestry gedeelte over en komt er meer relief in de deken. Ik denk dat ik dan de video vaker zal kijken, ik heb daar nog niet zoveel ervaring mee. Mijn Rozeta heeft inmiddels een doorsnede van 72.5cm, wauw en het stekenaantal klopt ook nog steeds! #bestweltrots
patroon: gratis via Scheepjes.com en LillaBjorn
garen A: Stylecraft Special DK 1002 (Black)
garen B: Stylecraft Special DK 1099 (Grey)
haaknaald: 3.5mm

 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus