Dots of Hope

Wat is het alweer lang geleden dat ik gestipt heb...Ik vind het heerlijk om te doen en word ook zo vrolijk van al die kleurtjes, maar ondertussen is het al bijna twee jaar (!?) geleden dat ik mijn stipstokjes opgepakt heb. Gelukkig kwam het Dots of Hope project van Nienke van Stipstijl
Nienke is de creatieve onderneemster die heel Nederland aan het stippen heeft gekregen en iedereen besmet heeft met een positief virus: het stipstijlvirus. Vanaf vandaag starten meer dan 500 stippers aan een nieuw project: Dots of Hope. "Laten we iets moois maken in deze tijd van afzondering en onrust. Hoe tof zou het zijn als de hele stipfamilie tegelijkertijd met hetzelfde project bezig is." schrijft ze op haar website.

Vijf weken lang krijg je iedere woensdag een stukje van het patroon per mail toegestuurd. We gaan aan de slag met een rond bord van 20cm doorsnede en verder weten we nog niets.....We gaan werken met 5 kleuren, waarvan kleur 1 en 3 prominent aanwezig zullen zijn. 
Ik twijfel nog of ik voor optie E ga (inspiratie op de website) of dat ik zelf een setje samenstel met roze en blauw als hoofdkleuren, lekker fris:
Gelukkig kreeg ik een potje tijd bij mijn bestelling, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken!
Ik ben heel benieuwd! Pas helemaal aan het einde van de 5 weken kan ik foto's plaatsen van het eindresultaat, dus jullie moeten nog even geduld hebben....

#StayHome #StaySafe


 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus