Stipvirus

Gisteravond heb ik deel 1 van Dots of Hope gestipt. Vijf weken achter elkaar komt op woensdagmiddag een deel van het patroon in de mail, we weten van te voren dus niet hoe het eindresultaat gaat worden!
Het resultaat van week 1 mag ik nog niet tonen. Op verzoek van de ontwerpster houden we dat nog even geheim zodat iedereen de kans heeft alle weken te doen en zelf eerst 'verrast' te worden door het ontwerp tijdens het stippen. Toen de stippen tussendoor moesten drogen gisteravond, ben ik met een projectje voor mezelf begonnen, met de kleuren van mijn Dots of Hope. Het stipstijlvirus heeft weer toegeslagen haha.
Ik ben uiteindelijk niet gegaan voor de vrolijke regenboogkleuren die ik in deze post liet zien, maar voor een variant op serie E van de kleureninspiratie die Nienke gaf op haar website. Ik ga voor de volgende kleuren:

  1. hemelsblauw (541)
  2. zachtblauw (543)
  3. fuchsia (341)
  4. middelgrijs (126 + 746)
  5. zwart (746)

Ik heb steeds wel opstartproblemen.... hoe te beginnen en wat zijn de next steps? Zo'n wit bordje en een paar stippen zijn toch wel een hele uitdaging voor mij. Maar als je dan zo bezig bent, dan ontstaat er toch wel iets heel leuks en elke toevoeging geeft het bordje weer een andere uitstraling.
 Is het al woensdagmiddag?

Fijne paasdagen!

patroon: eigen ontwerp

 

Reacties

  1. Dát is leuk zo'n "patroon" in etappes te krijgen, elke woensdag weer een verrassing wat je gaat doen. (Ik dacht eerst dat het vier bordjes waren, maar het is dus één bordje in wording 😊😂).

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus