Vrolijke Appleton overslagjurk (#week 32)

En deze hadden jullie ook nog van me tegoed! Tijdens een heel warme dag zaten Tialda en ik in het buiten atelier in de schaduw en maakte ik mijn tweede Cashmerette Appleton Wrap dress. Ik vond het stofje zo heerlijk vrolijk en wist ook meteen dat ik 'm met een zwarte band wilde maken toen ik 'm zag liggen bij Karteris. De stof lag per ongeluk in mijn winkelwagentje ondanks mijn koopstop....
Bij de volgende versie maak ik de schouderlengte wat langer, heb het patroon inmiddels al aangepast samen met mijn naaijuf. Zeker met katoenen tricot kan daar wel wat ruimte bij nog. Verder ben ik helemaal blij met dit patroon!
maat: 22C/D->28 met aanpassingen
stof: katoenen tricot van Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus