Daar zit muziek in (#week33madeup)

Dit stofje met cassettebandjes kocht ik in 2018 al, maar ik durfde er nooit de schaar in te zetten. Maar het is natuurlijk zonde om zo'n leuk stofje in een doos te laten zitten....Dus toen het weer tijd was voor een shirt voor Jan en ik door mijn voorraad ging, besloot ik het stofje nu dan toch te gaan gebruiken.

Met dit shirt heb ik meteen week 33 ingehaald van de 52 Week Sewing Challenge en ben ik volledig bij! Ik heb dus elke week van dit jaar een werkstuk met de naaimachine gemaakt, of het nu groot (bijv. een spijkerbroek) of klein was (mondkapjes), elke week in ieder geval achter de naaimachine gezeten!
patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 3 cm verlengd, mouwen ingekort en versmald
stof: katoenen tricots van Karteris Barneveld


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus