2e golf: supermarkt accessoires (#week40)

Het wordt weer tijd voor een paar nieuwe mondkapjes nu in NL het gebruik ervan dringend wordt aangeraden in openbare binnenruimten. Ik zat weer een beetjes te koekeloeren op Pinterest, er zijn zoveel gratis patronen in omloop.
Ik koos dit maal voor een patroon dat snel te maken was en een vorm bij de neus had, omdat wij allebei een bril dragen. Ik koos dit patroon en gebruikte een restje tricot van dit shirt en elastiek dat ik ook al gekocht had (gaat sneller dan biasband).
 
Ik volgde dit filmpje om de mondkapjes in elkaar te zetten:
De mondkapjes zaten zo in elkaar!
Volgende ga ik van katoen maken, kijken of het patroon dan nog steeds bevalt.
patroon: Pinterest
stof:  tricot Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus