Supermarkt accessoires (#week41)

De zoektocht naar 'snel maar doeltreffend' gaat verder voor de mondkapjes. De vorigen zaten snel in elkaar en bij Japanese Sewing Books kwam ik een vergelijkbaar patroon tegen, maar dan in verschillende maten en met een nog makkelijker tutorial. 
Door de constructie is je mond vrij en zitten je lippen niet meteen tegen het stof aan. Ik maakte de L voor dames  & tieners, maar vind 'm iets aan de kleine kant. 
Vandaag eentje in XL gemaakt, zit prima. Had leuke geknipt van stofje met racewagens, maar die heb ik binnenste buiten gestikt.... Dit stofje met rozen heb ik ooit cadeau gekregen volgens mij in een SWAP, goed om nu te gebruiken!
Vanavond herkansing met de stof met de racewagens:
maat: L (tieners /dames) en XL (heren)
stof: katoen en tricot uit eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus