#Samentegeneenzaamheid

Ik heb inmiddels al de nodige Vergeet-me-nietjes gehaakt en ook opgehangen 
voor het mooie initiatief van het Bloemenvrouwtje.
Door heel Nederland worden er Vergeet-me-nietjes gehaakt door de vrijwilligers
en opgehangen om de  dag van de toevallige vinder op te fleuren. 
Het Bloemenvrouwtje vraagt de vinder een lief kaartje te sturen naar iemand die wel wat extra aandacht kan gebruiken in deze bijzondere tijden. Mocht je nog een extra postzegel over hebben, dan kan je ook contact opnemen met het Bloemenvrouwtje. Zij geeft je dan het adres van een oudere die op dit moment weinig tot geen bezoek kan ontvangen om hem / haar te verrassen met een kaartje te sturen.
Tijdens de CreaPower Marathon vertelde het Bloemenvrouwtje dat de ervaring leert wanneer er in  nieuwe woonplaatsen bloemen worden opgehangen er zich vaak ook weer haaksters aanmelden om mee te doen, zo verspreid deze positieve olievlek zich langzaam maar zeker over heel NL!
Ik heb inmiddels bloemetjes op verschillende plaatsen in Amersfoort, Hoevelaken en Hoogland opgehangen en hoop dat ik de dag van de vinders wat heb opgefleurd en dat zij op hun beurt weer een kaartje hebben gestuurd naar iemand!
Ook zin om aan te haken? 
Zoek dan contact met het Bloemenvrouwtje, 
dan stuurt ze je het patroon en de tekst om bij het bloemetje te doen.


#samentegeneenzaamheid

patroon: Vergeet me nietje, op te vragen bij Het Bloemenvrouwtje
garen: Royal wol van Zeeman 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus