SewINGE Wardrobe 2021

Al tijden volg ik met heel veel plezier Inge en haar team van Inge Naaimachines in Eindhoven, zoveel energie en zoveel creativiteit en zoveel vakvrouwschap (en nee, ik heb geen aandelen).  Ik volgde in juni 2020 ook al eens een digitale workshop voor het maken van de multibox die ik nog steeds in gebruik heb.
Inge en haar team hosten nu op Facebook en op hun blog de SewINGE Wardrobe 2021: 12 kledingstukken, 12 maanden creatief los gaan en 12 nieuwe INGEtechnieken leren.
  • Januari: Hoodie
  • Februari: Bomber
  • Maart: Broek
  • April: Blouse
Elke maand plaatsen ze voor de deelnemers inspirerende video's met technieken en gadgets. Ik ben door deze groep echt weer anders naar kleding maken gaan kijken en wil nu toch meer met details en bewerkingen gaan doen op de kleding die ik maak. Ik ben op Pinterest ook al een bord aan het maken.

Tot nu toe maakte ik alleen de hoodie, maar de rest gaat zeker komen! Ik kan je van harte aanbevelen om je aan te melden voor deze inspirerende groep! En bijkomend voordeel, aan het einde van het jaar heb je veel geleerd en is je garderobe weer mooi aangevuld.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus