Creapower voor Orange Love (doe je mee?)

Vorig weekend ben ik begonnen aan een stapel pegsonde buikbanden voor kinderen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Gister en vandaag heb ik er weer een paar gemaakt.
Zaterdag avond lekker muziek aan van The Streamers, hun laatste concert alweer omdat ze nu hopelijk toch snel weer voor live publiek kunnen gaan optreden!
En vandaag, zondag, was er weer een SewINGE Sunday, gezellig via Zoom samen achter de naaimachine.
Ik maakte ook nog een boxershort af, weer met de cover aan het oefenen geweest....ik moet nog even verder oefenen haha. In juli krijg ik nog een les van 3 uur om de kneepjes te leren.

✂OPROEP

Orange Love zoekt creatieve vrijwilligers die stoma zakken willen naaien voor het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Je hebt een naaimachine nodig, wat restjes tricot en een stukje elastisch biasband, that's all. De patronen vind je op de Facebookgroep van Orange Love. Het zou mooi zijn als er een voorraad naar Utrecht kan! 

patroon: Pegsonde buikband van Orange Love
maat: 5-6 jaar
stof & materialen: door Orange Love aangeleverd

patroon: boxer Matthew uit LMV 2/2019
maat: M met kleine aanpassing
stoffen: tricot van Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus