CreaPower: pegsonde buikbanden naaien (#week20)

Tijdens verschillende CreaPower activiteiten hebben we meerdere keren chemomutsjes, kanjerkralenzakken en sondezakjes gemaakt voor Orange Love. Nu zochten de een paar vrijwilligers om pegsonde buikbanden te maken voor het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht.
Gisteren tijdens een online creatief verjaardagsfeestje heb ik de eerste gemaakt, ik had de hulplijn van Orange Love meteen bij de hand.
Daarna ben ik 's avonds achter de naaimachine gekropen en had ik het Songfestival aan op mijn laptop. Lang genoeg de tijd om er er nog een aantal in elkaar te zetten! Na de eerste gaan de volgende echt veel sneller.
Lekker doornaaien de komende tijd, dan kunnen er straks een hele hoop naar de kinderen van het WKZ.


patroon: Pegsonde buikband van Orange Love
maat: 5-6 jaar
stof & materialen: door Orange Love aangeleverd


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus