LMV Bruna Blouse (#week27)

Ik heb de smaak van blouses maken te pakken, waarom heb ik daar toch altijd zo tegenop gezien?
Dit is de Bruna blouse uit de La Maison Victor maart / april 2018. Ik kwam het patroon weer tegen toen ik naar kinderpatronen op zoek was voor The Foundation for Kids, wie wat bewaart die heeft wat haha.
Blouse zat eigenlijk snel in elkaar. De knoopjes die ik in huis had vond ik er niet echt bij passen, dus ik besloot drukkertjes te gebruiken, wel zo makkelijk.
Nog een beetje sleutelen aan het patroon, maar hier gaan er zeker meer van komen. En natuurlijk nog andere blousepatronen proberen uit mijn voorraad....keuze genoeg hmhm.

maat: 52->56 en 10 cm verlengd en zijnaad aangepast
stof: katoenen poplin Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus