Zomers setje (#week28)

Bij The Foundation for Kids vroegen ze vrijwilligers om zomersetjes te maken voor kinderen die bijna nooit nieuwe kleding krijgen door omstandigheden. Nadat ik laatst met veel plezier al wat shirtjes en broekjes in kleinere maatjes had gemaakt, meldde ik me nu aan voor twee setjes in maat 140.
Het setje voor het jongetje is klaar. Ik maakte een stretch jeans bermuda en een stoer shirt uit de Ottobre Kids, de Jungle Nights set.
Geïnspireerd door de SewINGE Wardrobe 2021 werkte ik de broek met een omgekeerd coverlock  stiksel. Was ook gelijk een mooi moment om de zoomgeleider te proberen die ik laatst ook gekocht heb na een coverlock les en het Gütermann verloopgaren.
Nu verder met het setje voor het meisje, dan kan alles op de post van de week!
maat: 140
stof: restje stretch denim Karteris Barneveld
stoffen shirts: donatie stoffen en eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus