Foundation for kids bijdrage klaar (#week23)

Dit weekend was de SewINGE Reversed Marathon: 24 uur samen online achter de naaimachine. Vanwege een etentje (wat heerlijk na lange tijd weer eens) was ik er gisteravond niet bij, maar vanmorgen  zondagochtend was ik om 08.00u wel van de partij tot en met 20.00u (ik deed een halve marathon haha). Heerlijk de tijd dus om achter de naaimachien te kruipen en met shirtjes en leggings bezig te gaan. Het ging zo lekker dat ik ook meteen klaar was met de toegezegde creaties voor The Foundation for Kids.
Ik maakte 4 shirtjes met envelophals naar een model uit de Knippie. Uiteraard gebruikte ik ook mijn cover om de zomen af te werken. Met de bandgeleider moet ik nog wat meer oefenen, dus zette ik het tricot biasband 'gewoon' met de naaimachine aan.
Voor het jongensbroekje gebruikte ik de Lou van La Maison Victor. En geïnspireerd door de filmpjes van de SewINGE Wardrobe waagde ik me aan een coversteek over het inzet deel bij het voorpand. Best wel even spannend, maar het ging goed! Het geeft een leuk effect. Bij de zoom gebruikte ik de fagot steek van mijn naaimachine, ook een leuk effect.
De legging maat 92 voor een meisje werd een eenvoudig model uit een oude Ottobre Kids, de stof doet het werk al! Lekker vrolijk met die bloemen en vlinders en de mooie rode kleur.
Mijn bijdrage gaat van de week naar het inzamelpunt in Amersfoort, 
fijn idee om zo bij te kunnen dragen
#creapower
#creapower


stof: stof van ruiltafel
*
patroon:  legging 38 Ottobre Kids 4/2004
maat: 92
stof: donatie stof
*
patroon: shirt 2 Knippie 2/2019
maat: 56, 62, 68
stof: donatie stoffen en uit eigen voorraad

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus