#sew20challenge


Op Facebook kwam ik de hashtag #sew20challenge tegen bij een van de voormalig vereniging Sancho dames en een mooie creatie van haar. Nieuwsgierig naar de oorsprong ging ik naar Instagram en kwam ik uit bij marlies_since1983 en ik moest erg lachen toen ik haar oproep las, hoe herkenbaar:

"...Jullie kennen dit ongetwijfeld wel. Telkens ik mijn stoffenkast opende, mocht ik steevast de vallende stapels stof opvangen. Ik had (en heb) geen overzicht meer. Ik trek dus aan de (stoffen)alarmbel 🤣
Tijd voor een grote opruimactie! Ik daag mezelf uit met een challenge: maak 20 kledingstukken uit de huidige voorraad stoffen. Pas als ik hierin slaag, mag ik me opnieuw verwennen in de stoffenwinkel 😁..."

Ik ga meedoen, ik heb echt voor het hele jaar (en ver daarna) nog stof liggen, tijd om er deuk(je) in te slaan! (ik maak 1 uitzondering, ik heb al jaren beloofd aan Jan dat ik een korte broek voor hem maak, als ik daarvoor geen goede stof heb mag ik daar een lapje voor kopen, anders heeft ie na de zomer nog geen korte broek)


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus