Nog een bijdrage voor The Foundation for Kids (#week24)

Ik had nog een Elizabeth jurkje liggen, maar niet verstuurd naar The Foundation for Kids. Nu zag ik weer een oproep voorbij komen, dus heb ik een nummer & adres opgevraagd. Het bleek voor Stichting Help Elkaar te zijn waar ik eerder ook al ondergoed voor maakte.  
Dus even contact met hen gezocht en gevraagd of zij nog wat boxers konden gebruiken. Antwoord was ja, zeker de wat grotere maten! Dus er nog maar een paar gemaakt, dit maal met patroon Matt uit La Maison Victor.
Ik gebruikte de cover om het elastiek aan te zetten en de zomen af te werken. 
Bij de groene maakte ik ook extra sierstiksels, goed om meters te maken met mijn cover!
Nog een paar knippen en overal maatlabeltjes in strijken en dan gaat dit pakketje ook op de post!
maat: 122-128 en 158-164

patroon: Elizabeth van Handwerkatelier Van Hagar tot Ruth
maat: 104 met halve cirkelrok


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus