Jumping Dots

Ik ben eindelijk weer eens aan een 'groot' haakproject begonnen. Niet dat mijn Rozeta of Crochet Between the Lines af zijn hmhm, maar ik wilde iets maken dat relatief makkelijk te maken is en waar ik toch een poos mee bezig kan zijn.
 
Ik had de Jumping Dots van Jelline Creations al eerder voorbij zien komen. Ik houd van de schaduw techniek die ze gebruikt, maar was blij om te lezen dat het op de tapestry manier gaat door beide lusjes. Het effect van de CBTL vind ik ook prachtig, maar door de steken gaat er voor mij toch wel heel veel tijd en energie in zitten.
Ik ben inmiddels een stukje op weg en je ziet de bollen al verschijnen!
Nu lekker door gaan met het mooie weer, dan moet ie toch af zijn voor de herfst haha.
wol 1: 1 x Scheepjes Whirl Brambleberry (1000m)
wol 2: 2 x Scheepjes Whirlette Liquorice (455m)
60% katoen / 40% Acryl
gekocht bij: Wolwinkel Elitt
naald: 3,5


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus