Buttons and Blueprints

Hoera, ik heb een prijs gewonnen weer bij de 52 Week Sewing Challenge! Elke week dat je een creatie instuurt/aanmeldt, doe je, als je wilt, mee aan de trekking van de prijzenpot. Dat kunnen patronen of stoffen zijn. Hoewel ik de uitdaging zeker niet doe voor de prijzen, meld ik me wel altijd aan voor de PDF patronen die gewonnen kunnen worden. Zo won ik eerder al een keer 2 patronen van Made by Runi in 2020 en 2 van Linds Handmade deze zomer.

Dit maal mocht ik twee PDF patronen uitzoeken bij Buttons and Blueprints, een Canadees merk, wat leuk! Ik koos voor een jas en een shirt. Ik heb ze net binnen gekregen, dat wordt dus printen en A4tjes plakken, of even wachten tot ik de volgende lading A0 patronen laat printen.
Kijken of ik nog wat extra geluk heb bij de jaartrekking van de 52 Week Sewing Challenge haha, maar evengoed heb ik weer enorm veel plezier beleefd aan online uitdaging en heb ik nu al weer zin in de 2022 editie!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus