Pyjamaparty deel 2

Eerder maakte ik al 8 pyjama's. Toen ik zag dat er nog een aantal aanvragen open bleven staan bij The Foundation for Kids Facebookgroep, bood ik aan om er nog een aantal te maken. Dat werden er uiteindelijk 6 in totaal, 5 voor jongens en nog 1 voor een meisje. Ook deze gaan weer naar Geef Armoede Geen Kans Rupelstreek in België.
Dit maal maakte ik het voor- en achterpand uit één stuk, dat ging net even wat sneller en geeft ook meteen weer een ander effect. Ik gebruikte diverse stofjes uit eigen voorraad en donatiestoffen. Zo zien ze er allemaal net weer even anders uit en kunnen de kinderen straks kiezen wat ze leuk vinden!
Na de feestdagen worden er elke week weer nieuwe oproepen geplaatst op de The Foundation for Kids Facebookgroep voor het maken van kinderkleding voor instanties in NL en België. Mocht je zin hebben om je Crea(tieve) Power ook eens in te zetten, meld je dan aan voor de groep!

Heb je de CreaPower Marathon van 12 maart al in je agenda staan? We hopen dan weer bij elkaar te kunnen komen en dit maal hebben we 6 goede doelen waarvoor we met de naaimachine en haaknaald aan de slag willen gaan. Meer informatie vind je op www.creapower.nl!
maat: 6 x 5 yrs (110)
stof: donatie, Karteris, eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus