Pyjamaparty

Ik schreef al eerder op mijn blog over The Foundation for Kids. Dit initiatief zet zich in voor kinderen in NL en België die zelden of nooit nieuwe kleding krijgen. Vrijwilligers naaien kinderkleding en sturen dit op naar de deelnemende organisaties die weer zorgen dat het bij de kinderen terecht komt die wel even een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een mooie vorm van creapower dus!
Ik schreef in op de pyjama party voor een organisatie in België. Het ging een beetje mis met de aantallen haha, ik had een verkeerde maat gemaakt in eerste instantie. Uiteindelijk heb ik 8 pyjama's gemaakt voor  Geef armoede geen kans Rupelstreek. Dat worden hopelijk 8 blije gezichten!

Ik gebruikte het gratis patroon  'Grow with me' van Ellie + Mac, verkrijgbaar in een grote range van kindermaten! Ook een keer wat maken voor The Foundation kids, kijk dan op hun Facebookgroep, daar worden wekelijks oproepen geplaatst voor instanties in NL en Belgie!

maat: 2x 10yrs (140) en 6x 12yrs (146)
stof: donatie, Karteris, eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus