Nog eentje dan

Sinds 2018 houd ik bij hoeveel nieuwe patronen ik in een jaar gebruik. Tot nu toe zijn dat er elk jaar meer geworden (29-33-36) en tot gisteravond stond de teller voor 2021 op 36.....Tijd om dus toch nog één patroon extra te maken, zodat ik toch weer boven vorig jaar uit kom!
Het werd de Fibremood Vera, een sweater met een leuk detail bij de kraag. Ik had een mooie punta di milano nog gescoord in de uitverkoop bij Driessen Stoffen (ik had al eerder een lap gekocht maar vond de stof zo mooi dat ik m niet kon laten liggen toen ie nog verder afgeprijsd was.....oeps).
Ik verlengde de panden met 10cm (had ietsje korte gemogen), verder geen aanpassingen, behalve het combineren van twee maten. Voor de kraag gebruikte ik zwarte boordstof.
Misschien dat ik nog even met mijn BH verder ga, ook een nieuw patroon dat ik al meegeteld heb, anders zit mijn creatieve jaar er op voor nu. Ik heb heerlijke uren achter mijn naaimachine doorgebracht, alleen en met anderen, het blijft een feestje! Op naar een mooi en creatief 2022!
maat: XXL->XXXL + 10 cm
stof: Punta di milano Driessenstoffen.nl


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus