Going for gold (#week49)

Vorig jaar was het thema voor november/december bij de Facebook groep Ladies of Lingerie & Design nog Cosy@home, toen moesten we nog wennen aan het hele corona gebeuren en het feit dat we veel meer thuis waren / moesten zijn. Dit jaar is het thema Wintertijd en besloot ik toch voor wat luxe te gaan, ook al ziet het er naar uit dat het ook dit jaar geen uitgebreide kerst gaat worden.
Eind vorig jaar viel mijn oog op een mooi goud/sand lingerie pakket bij Band en Kant en besloot ik die te kopen. Normaal ben ik van zilver en kleurrijk, maar dit was weer eens wat anders! Er zat ook simplex in het pakket, normaal gesproken werk ik ook altijd met rekbare stoffen voor in de cup. Eens lekker out of my comfortzone!
afbeelding van Bandenkant.nl
De materialen waren al mee met het lingerie weekend, maar toen kwam ik er niet aan toe. Met Sinterklaas ben ik er aan begonnen met de slip, de Aphrodite. Voorheen had ik omvouwelastiek angst, daar ben ik inmiddels volledig overheen.
Vanmorgen, voor de laatste Formule 1 race maakte ik de BH af. Ik wilde natuurlijk niets missen van die laatste spannende strijd tussen Max Verstappen en Louis Hamilton (niet wetende dat het echt tot de laatste ronde aan zou komen......). De simplex bevalt goed, alhoewel ik nu wel nog wat aan de vorm van de cup wil schaven om 'm wat ronder te krijgen. 
'Going for Gold' met de kerst (onder de foute kersttrui die ik nog ga maken haha) en met de overwinning en de wereldtitel van Max Verstappen heeft dit setje een extra herinnering voor later!!

patroon BH: Danglez DB4
maat BH: 105D met aanpassingen
patroon slip: Aphrodite van De Lingerie Academie
maat slip: 3XL (46/48) met kleine aanpassingen
stof & fournituren: pakket van Bandenkant.nl



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus