Shirts F1 Zandvoort '22

Vorig jaar gingen wij voor het eerst naar de Formule 1 op Zandvoort, wat was dat een belevenis! We zitten altijd thuis voor de buis, maar om nu alles in het echt te zien en te horen was fantastisch! Ik maakte shirts voor ons beiden en dat heb ik dit jaar ook weer gedaan. We hadden weer kaartjes voor de vrijdag.
Ik maakte weer een strook van kleuren, dit maal de NL vlag.
Ik had in mijn hoofd om op de coverlock ook rood / wit /blauw te zetten en daarmee de zomen af te werken. Ik had al eens gehoord dat lichte kleuren een mooiere afwerking geven, hier zie je ook echt het verschil tussen de verschillende kleuren. Draden waren ook wat anders, en nog wel met de spanning gespeeld, maar uiteindelijk gekozen om dan (gezien de tijd die ik had) toch maar voor gewoon oranje te gaan.
Uiteindelijk maakte ik wel een paar sierstiksels met de cover over de naden van Jan zijn shirt en werkte ik de halsnaad en zomen van onze shirts met 3 rijen stiksels af.
Daarna was het tijd voor het ontwerp van de opdruk. Jan wilde 33 achterop hebben, ik wilde toch ook ergens 1 op het shirt hebben, Max is per slot van rekening wereldkampioen! Leuk om een beetje te vogelen voor op de cameo. Ik heb het uiteindelijk relatief eenvoudig gehouden.
We hebben weer genoten op Zandvoort, het was een fantastische dag! Genoten van de sfeer, de auto's en we hadden super plaatsen in de Grandstand Arena dit maal bij bocht 11 en 12. Genoeg actie te zien, mooi om het geluid van de motoren te horen, de kracht van de motoren te voelen en te zien hoe ze de bochten aansneden! 100.000 fans bij elkaar in de zon, wat een feest.
Nu zondag voor de buis, de race in Belgie afgelopen weekend was een #masterclass in racen van hem (van starten op plek 14 naar de overwinning), hopen dat Zandvoort weer een succes wordt voor hem!

patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 4 cm verlengd
stof: katoenen tricot oranje van Driessenstoffen.nl en restjes eigen voorraad

maat: 24EF> 30 -> 26 (rechte lijn)
stof: katoenen tricot oranje van Driessenstoffen.nl en restjes eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus