Go Max (#week35)

Ik heb in het verleden al de nodige Max Verstappen creaties gemaakt voor Jan en nu we kaartjes hadden voor de vrijdag van de eerste Formule 1 race in 36 jaar in Nederland, moest ik natuurlijk ook shirts maken, inclusief opdruk!
De shirts zijn voornamelijk oranje (je wil toch dat de tribune oranje kleurt haha), maar ik wilde wel wat erbij doen. Ik maakte met tricot 3 banen van zwart / donkergrijs / lichtgrijs en die verwerkte ik in beide shirts.

Voor Jan pakte ik de Farbenmix Föhr er weer bij, mijn favoriete patroon voor hem, en tekende er de stroken in, zowel op de borstpartij als aansluitend ook bij de mouwen. De achterkant liet ik vrij, zodat daar 33 kon komen.
Voor mezelf gebruikte ik de Cashmerette Concord. Op basis van de size calculator ging ik voor 22E/F (ik maakte eerder 24D). Ik had wel beter mijn eigen blog nog even goed na moeten lezen, dan had ik 5 cm ingekort. Ik herinner me nu ook dat ik eigenlijk broad shoulder adjustment wilde doen, want had ik ook voor mijn jurk nodig. 
Ik ging voor 22E/F->30->26 (iets meer overwijdte bij de heupen) en haalde ook al iets van die bobbel weg bij de heupen, maar dat kan nog meer. Volgende keer ga ik voor een 24E/F en kort ik 'm dus ook in. Voor nu heb ik het maar gelaten. Ik wilde hier ook de zwart/grijze strepen in verwerken. Jan wilde niet de dat de shirts unisex waren, dus ik besloot de strepen verticaal in mijn mouwen te verwerken. De opdruk aan de achterkant maakte ik wel gelijk.
Hoe dubbel het ook is rondom dit evenement gezien alle maatregelen in heel NL, we hebben genoten van de dag! Zo gaaf om alles een keer in het echt te zie en de auto's & motoren te horen en te voelen.
patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 4 cm verlengd
stof: katoenen tricots van Driessenstoffen.nl

maat: 22EF> 30 -> 26
stof: katoenen tricots van Driessenstoffen.nl


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus