Suikervrij

Sinds de vlaggetjes actie voor de Nijestichting  in 2017 probeer ik met enige regelmaat naar het brei- & haakcafe van Wolwinkel Elitt in Amersfoort te gaan. Helaas valt het regelmatig samen met naailes, maar gelukkig hebben we met de 'Elitte troepen' ook een gezellige appgroep waar we elkaar inspireren met mooie creaties.
Een aantal weken geleden werd er een oproepje gedeeld van Mr Knitbear en DenDennis waarin zij iedereen uitdagen een high tea tafel te breien/haken. Tijdens de koffie in de winkel vlogen de ideeën al over tafel en de app ontplofte daarna ook binnen onze groep verderop in de avond.
Zo leuk als je online gaat zoeken naar high tea haken, je komt zoveel fantastische patronen tegen! Ik koos ervoor een handje vol Engelse drop te haken en zou daarna kijken of ik nog wat anders erbij zou haken. Dat bleek niet meer nodig omdat de rest ook al voldoende had gemaakt voor de foto opstelling. De dropjes zijn echt heel simpel te haken met vasten. Een beetje textiellijm doet de rest voor je! Ik krijg elke keer zin om er een paar te eten als ik ze zie haha. Ook als ik weer mooie creaties voorbij zag komen als gebakjes, donuts en bonbons in onze app, liep het water me alweer in de mond....
De fotoshoot heeft inmiddels plaatsgevonden, binnenkort meer hierover!

patroon: Engelse drop
garen: katoen
haaknaald: 2


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus