Voorbereidingen naaiweekend

Volgend weekend staat er weer een naai-/lingerieweekend in Austerlitz op de kalender, joepie! Ik ben al bezig met de voorbereidingen (kijken of ik nu alles van te voren al geknipt kan hebben of in ieder geval de patronen overgenomen te hebben op papier). Om alvast in de stemming te komen heb ik alvast een slip gemaakt. We verblijven in de accommodatie die 'de Mier' heet, heel toepasselijk nietwaar?

Ik heb al hardop geroepen dat ik in ieder geval niet naar huis ga voordat ik een blouse voor mezelf gemaakt heb. Dat wil ik al zo lang, maar stel het steeds uit....goede stok achter de deur en alle tijd om het nu ook echt te doen! Knoopjes zijn alvast binnen.
Verder neem ik spullen mee voor een vest/jasje voor Jan (de Lumia van Greenstyle) en voor mezelf de Greenstyle Sundance. Onlangs hebben ze de matenrange vergroot en ik ben helemaal weg van het schootje! Eerder heb ik al de Embrace sportbh ook geknipt, dus die gaat ook mee. Toevallig alle drie patronen van Greenstyle, ik ben benieuwd.

maat: 20, mid rise met aanpassingen
stof: resten tricot uit eigen voorraad/ruiltafel

52 Week Challenge: "Mix prints" (41)

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus