Kennismaking met paper piecing

Hoe leuk, ik heb eindelijk mijn eerste paper piecing creatie gemaakt! Dit stond al zo lang op mijn verlanglijstje van technieken om te leren (niet dat ik nog een nieuwe hobby erbij nodig heb, ik kom nu al tijd te kort haha). 
Ik heb lekker een paar dagen vrij met de feestdagen en Barbera nodigde me uit in haar 'naaischuur' om me op weg te helpen, een feestje! Ze had alles perfect voorbereid, hoe geweldig! Ik kon kiezen voor de teabag methode en freezer paper (jaja, zoveel geleerd), ik koos voor de teabag methode.
Ik stikte een aantal lijnen door, voerde het geheel met een thermische laag en een laag flanel en een polkadot buitenkant. Een randje van Sugaridoo maakte het af! Woehoe, wat leuk!! Een klosje voor Kloske haha.
Ik ga nog wat klosjes maken denk ik en ik heb jaren geleden dit patroon al eens gekocht bij (destijd en nu weer) Craftsy, die ga ik ook zeker maken! En ik heb inmiddels ook een Pinterest board vol met nog meer inspiratie.

stof: katoen uit eigen voorraad
stof rand: Sugaridoo


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus