In de gloria!

Wat ben ik blij met mijn Babvlock Gloria! Ik leer er steeds meer functies van kennen. Afgelopen weekend gebruikte ik 'm extra voor een mooie kettingsteek met bulk garen voor een jurk en kwam er zo makkelijk een rolzoompje uitrollen voor een plisse stofje, easy peasy. Wat een inspiratie ook weer van Inge Naaimachines en de SewINGE Wardrobe (nee ik heb geen aandelen haha).
En met mijn cameo mijn logo gesneden in de kraag gesneden, 
dan kan ik makkelijk zien wat voor en achter is!
Van deze grijze punta maakte ik een lekkere sweatshirt jurk met aangeknipte kraag.
En van een stofje dat ik op de Lapjesmarkt scoorde tijdens ons eerste Seamwork Social Club uitje dat ik organiseerde (het was super!!!) maakte ik een eenvoudig shirt, de plissé stof doet het werk.
Heerlijk zo'n creatief weekend achter mijn Gloria!

patroon: Jurk Becky uit LMV 1/2021 (nu gratis te downloaden)
maat: 52-> 54
stof: punta di milano van Driessen stoffen


patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 52
stof: plisse van Lapjesmarkt

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus