Breindrop cover

In oktober maakte ik al een paar Breindrop tassen, ik haalde er zelfs het blog van Breindrop mee. Lekker achter de naaimachine zitten, meestal in het weekend, is voor mij een heerlijke uitlaapklep en een goed tegenwicht voor mijn drukke baan. Door de week veel met mijn hoofd bezig, in het weekend met mijn handen.
Ruby vroeg of ik een afdekking voor de mega tas wilde maken waarmee ze de praatplaten vervoeren naar hun Breindrop workshops. Het regent zoveel, dan is een goede kap toch wel makkelijk wanneer je van de auto naar een locatie loopt. Ik had nog stof over, dus potlood / papier / meetlint erbij gepakt en bedacht hoe ik dat ging doen.
Het is een losse kap geworden die over de bovenkant heen geschoven kan worden.
Zo kunnen Ruby en Steven weer in stijl, en droog, op pad naar hun Breindrop workshops en lezingen door het hele land, breindrop en eye candy.

patroon: eigen patroon
stof:  Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus