UWYH #1 2016: Shirt Ottobre Woman op herhaling

De koe gelijk maar bij de horens vatten en de schaar in stoffen uit mijn voorraad zetten in 2016! Het patroon van het shirt gebruikte ik al eerder (zie hier) en is een van mijn favorieten. Het tricot stofje met de stadsafbeeldingen kocht in het najaar in Woerden tijdens de Stoffenbeurs, ik was meteen verliefd op de kleuren en afbeeldingen. Ik wist ook al meteen dat ik de stof wilde combineren met de zwarte lycra uit mijn voorraad. Ik kocht deze al meer dan een jaar geleden op de Stoffenbeurs in Amersfoort, ik weet niet eens meer precies wanneer.
De kleuren van deze stofjes passen in mijn "Kleding met een plan", de tricot van de panden heb ik al gekocht met mijn kleurenschema in gedachten. Een opmerking van DIY Diva op mijn UWYH post triggerde me wel...veel stofjes heb ik gekocht vóór mijn kleding met een plan periode...dus jullie zullen nog wel wat bonte zaken voorbij zien komen die helaas niet in dat kleurenschema passen dan weet je waar het vandaan komt...
Helaas is het shirt me iets te strak op dit moment...Combinatie van een dikkere tricot en het feit dat ik er wat kilo's bij heb....Komt wel goed, maar voortaan toch even mijn patroon en mezelf opmeten van tevoren haha, ook bij een gouwe ouwe.
Denken jullie nog aan mijn give away? Je kunt meedoen tot 17 januari.



patroon: shirt 1 autumn mood uit Ottobre Woman 5/2013 mt 46
stof stad: tricot van Stoffenbeurs in Woerden
stof zwart: lycra van Stoffenbeurs in Amersfoort

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus