3 van 10: Painted Canvas shirt revisited

Lekker bezig! Ik heb nog wat shirts met lange mouwen nodig, dus meteen maar twee geknipt dit weekend. Als eerste pakte ik het patroon van het Ottobre Woman shirt Painted Canvas er weer bij. Ik maakte het shirt al twee keer eerder (zie hier en hier) en ik draag ze beiden erg graag.
Ik gebruikte als stof een UWYH zonde die ik eerder dit jaar in Amersfoort op de Stoffenbeurs kocht. 
Zo, 3 van 10 is klaar voor De Uitdaging. Nu verder met een shirt uit Burda Plus van dit najaar. 

uitdaging 3 van 10
patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 50, zonder extra zijnaad geknipt, mouwen verlengd
stof: tricot van Stoffenbeurs Amersfoort 2016


Reacties

  1. Mooi shirt. Fijn als je een patroon vaker kunt gebruiken.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt weer en ik vind het stofje helemaal de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf stofje en mooi shirt is het geworden.
    Fijn zo'n basis shirt.
    Ben benieuwd naar je shirt uit de burda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kek stofje, tof shirt... jij kunt weer voor de dag komen :).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus