Update digitale patronen uitdaging

Blijkbaar zijn Marieke en ik niet de enigen die veel digitale patronen hebben en wel een online uitdaging konden gebruiken om schaar en plakband weer uit de kast te pakken! We zijn inmiddels al met 47 creativelingen die de uitdaging aan zijn gegaan!

Hoe werkt het? Je maakt elke maand 2 digitiale patronen, je hebt er vast een aantal liggen. (Als 2 teveel is per maand, ook geen probleem, gewoon doen wat past in je agenda). Natuurlijk leuk als je er over blogt / instragramt / facebookt om anderen ook weer te inspireren. Gebruik de hashtag #digitalepatronenuitdaging en de afbeelding van boven deze post, dan kan iedereen zien dat je mee doet.

Hoever zijn jullie inmiddels? Zijn jullie al begonnen?
Ik wil er (minimaal) 8 dit jaar maken had ik bedacht. Ik moet dus nog een beetje gas geven, wil ik 2 op het schema van 2 per maand komen, maar dat komt zeker goed. (Ik ben ook met niet digitale patronen aan de slag) Tot nu toe heb ik gebruikt:
1 van 8
  1. De tricot jurk Elizabeth van Handwerkatelier Van Hagar tot Ruth, wat ben ik verliefd op dit patroon! Ik maakte meteen drie jurkjes van dit leuke patroon en heb drie glunderende koppies gezien. >> blog

Met patroon nummer 2 ben ik inmiddels bezig, die is bij de volgende update in ieder geval klaar!

Wie doet er al mee met (Ma)Marieke en mij?

Inge Wijnands
Claudia
Christa
Kreatita
Hanneke van Studio tiktak
Rebecca
Angelique van Mierlo
Cindy van Miss Maakt
Delphine
Sonja van Sewing a la carte
Joyce
Cael Sewing
https://motherfromgirlandboy.wordpress.com/
Corina
Jacqueline
Mia Ducatteeuw (4 patronen tot kerst)
Nienke Borgers
Brigitte van Slooten
Noah Ygosse
Wonen InRilland
Esther de Boer
Annet Faasen
Angelique Wildering
Tialda
Henrike de Vries
Roelfina Staats
Neeltje van Stofgoed
Alma Kool
Corina (maar pas na haar verhuizing!)
Linda
Marlijn
Mirjam Jansen
Bianca
Petra van Weerdenburg
sew cucio
Anne Filden
Modevakschool Studio Zacht Breda
Simone Trampe
Rebecca van de Vaart
Chynthia Willems
Elske Reitsema
Linda
Haysha
Karin
Femminde

Ook zin om mee te doen?  Laat dan je naam (en evt. blog/instagramaccount) hieronder achter, dan voegen we jullie toe aan deze lijst.


 

Reacties

  1. Jammer dat die jurkjes niet voor 3 tellen hihi ;-) Het zijn in ieder geval prachtige jurkjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super set jurkjes!! Waar je de meisjes vast erg blij mee maakte. En ik ben super benieuwd wat je nu aan het maken bent.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Relaxed Jos! Regel 1, deze uitdaging mag geen stress opleveren 😉 alleen maar plezier 😀.
    Ben heel benieuwd naar je bh! Geniet van het naaien enneh tx daar jij de lijst netjes hebt gemaakt 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via @piece.unique.bags kan je op instagram volgen welke patroontjes ik omtover tot real life exemplaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus