Rozeta CAL week 4

Ik loop wat achter met de CAL, week 10 is inmiddels gepubliceerd, ik heb net Week 4 af. Ik haak lekker in mijn eigen tempo. Je moet echt goed tellen en met zwart werken is ook lastig. Ik haak dus vooral in het weekend, lekker met daglicht.
Wat wordt ie mooi! Doorsnee is inmiddels 86.5cm. Ik vind de 'baksteentjes' erg leuk en eigenlijk heel simpel te maken.
Op naar week 5, dan komen de eerste bolletjes (popcorns) in het patroon, die ga ik er waarschijnlijk uit laten, heb  zo'n hekel aan die dingen haha.

patroon: gratis via Scheepjes.com en LillaBjorn
garen A: Stylecraft Special DK 1002 (Black)
garen B: Stylecraft Special DK 1099 (Grey)
haaknaald: 3.5mm en vanaf toer 37 3mm


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus