2PM: Uitdaging 2019 compleet

Het is me gelukt, ik heb dit jaar 24 nieuwe patronen gemaakt / geprobeerd / gebruikt. Mijn Uitdaging 2019 is geslaagd op de valreep!
Als 24e nieuwe patroon maakte ik de Hera Slip van de Lingerie Academie, een patroon dat onlangs is verschenen, samen met de Brigit bralette, een leuke sportieve set.
De bralette wil ik volgend jaar maken voor de uitdaging op onze Facebookgroep Ladies of Lingerie, ik heb al een leuke foute combinatie in gedachten.
Ik zocht diverse restjes bij elkaar aan materialen om een proefslip van de Hera te maken, geen idee of zo'n hotpants slip wat voor mij is. Ik koos een heel dunne, soepele lycra uit met chinese print. Ik combineerde het met een zwarte lycra en grijs omvouwelastiek.
Ik heb FOE fear, oftewel, ik heb vrees voor het werken met omvouwelastiek. Eerst dus maar geprobeerd bij de beenuitsnijdingen zoals het patroon voorschrijft. Ik wilde boven breed elastiek gebruiken, maar had al snel door dat dit patroon niet echt iets is voor mijn figuur. Ik besloot de bovenrand dus ook met omvouwelastiek te doen, meteen extra oefening.
Het voorpand is voor mij te hoog opgesneden en ik weet niet of ik een middenachternaad lekker vind dragen. Ik zal dus het nodige moeten verbouwen wil ik dit patroon vaker gaan gebruiken. Vond het wel leuk om 'm te maken, heb toch weer e.e.a. geleerd!

maat: 2XL
stof: restanten uit eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus