Terug en vooruit kijken

Zo, het jaar is al weer bijna voorbij. Tijd om terug te kijken, maar vooral ook vooruit te kijken! Ik wens jullie allemaal een fantastisch nieuw jaar, in goede gezondheid en met veel inspiratie, creativiteit en gezelligheid!


Er staat weer een mooi creatief jaar voor de deur en ik zit vol met leuke ideeën. Uitdaging blijft altijd de tijd, maar misschien moet ik die wel gewoon meer maken komend jaar.

Eind vorig jaar schreef ik over mijn uitdaging voor 2018, ik wilde gaan schatgraven in mijn eigen voorraad. Ik dacht daarbij aan de mooie lappen en patronen die ik nog niet gebruikt hebt, aan de 'pareltjes' die daar tussen zaten. De mooie leren lappen liggen en prachtige tassenpatronen van Swoon Patterns die vragen om gemaakt te worden en jaargangen met Burda's en Knips en losse kooppatronen waar ik al jaren mooie ideeën bij heb.
Uiteindelijk kwamen er meer patronen, meters stof en bollen wol bij dan eruit gingen, hmhm. Maar ik heb met veel plezier toch ook lappen en patronen gebruikt die al heel lang in mijn voorraad lagen, daarvoor was deze uitdaging toch zeker een stimulans!











De digitale patronen uitdagingen van 2018 bracht me op het idee voor mijn uitdaging voor 2019. Ik heb zo ontzettend veel leuke patronen liggen die ik nog wil maken, maar tijdens de digitale uitdaging zag ik ook veel patronen die uit de bladen kwamen of los gekochte, die ik dan eigenlijk weer niet kon gebruiken voor die uitdaging.
Ik wil elke maand 2 nieuwe patronen maken in 2019. Het lijkt dus op elke maand een kledingstuk uitdaging waar ik in 2011 al aan begon, maar ik schroef de uitdaging voor mezelf wel wat op! Elke maand TWEE nieuwe patronen gebruiken dus. Ik vind naaien zo leuk, ik wil er echt meer tijd voor maken, dit is een goede stimulans. Bovendien wil ik mezelf ook uitdagen om niet steeds naar dezelfde patronen te grijpen (Ik hoef dus niet per se om 14.00u 's middags achter de naaimachine te zitten dus haha). Als het goed is staat de teller eind 2019 op (minstens) 24!



 

Reacties

  1. Mooi overzicht met al je maaksels! En een mooi streven om twee nieuwe patronen te maken! Zo pak je misschien wat minder snel je oude vertrouwde patronen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus